Keresés a blogban

2013. júl. 12.

Nyári domolykó varázs.


Tavaly már jártam itt, akkor nagyon sok domolykó lakta ezt a kis patakot, idén egészen idáig nem kedvezett a vízállás. Most viszont, már gázolható lett a víz, próbálkoztam a legyezéssel de csak lekövetésig jutottam, aztán meguntam és elővettem az UL botot :) második dobásra megvolt egy domi, aztán sorra követték a többiek is.



Csodaszép víz, csodaszép környezet, és rengeteg domolykó, igaz nem a legnagyobbak, a 25 cm már nagynak számít, viszont ész nélkül kaptak bármilyen wobblerre. Talán kettő nagyobat láttam de azok meg úgy iszkoltak előlem, hogy bedobni se volt időm.... Még visszamegyek ide néhányszor, a legyezést gyakorolni. Egyszer majd csak megtanulom, hogyan kell léggyel becsapni a domikat :))










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.